وحدت
محیا
باغبان افسران جنگ نرم
جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: :: نويسنده : باغبان

وحدت

جان کالینز:

باید سعی شود با توسل به بعضی شیوه­ها، توسط خود دشمن، مسائل داخلی اختلاف برانگیزی را در سرزمین او به وجود آورد. (جان.ام.کالینز، استراتژیک بزرگ ترجمه بایندر، ص 114)

امام خمینی (ره):

امروز ایجاد اختلاف؛ هر اختلافی باشد، و کارهایی که اختلاف انگیز است؛ هرکاری باشد و با هر اسمی باشد، این مضر به اسلام است و مضر به انقلاب است. (صحیفه امام؛ 15، ص365)

امام خمینی (ره):

اگر خدای نخواسته وحدت کلمه را از دست بدهید یا مقصدتان غیر مقصد حکومت اسلامی باشد، خوف این است که دیگر نتوانید قدم بردارید. نتوانستن قدم برداشتن دنبالش این است که آنها قدمشان را پیش بگذارند. شماها سست بشوید عقب نشینی کنید، آنها یک قدم جلو بگذارند، آنها توطئه ها را زیاد کنند. (صحیفه امام؛ ج8، ص445-447)

امام خمینی (ره):

اگر اختلافات بشود خدای ناخواسته- این گردنگیر همۀ ماست و همه پیش خدای تبارک و تعالی مقصر هستیم. (صحیفه امام؛ ج6، ص 223)

امام خمینی (ره):

آنهایی که علاقه به اسلام دارند، آنهایی که علاقه به ملت اسلام دارند، آنهایی که علاقه به کشور دارند، اینها همه موظفند که در این زمان، که بالاتر و حساستر زمانهاست که بر ایران می­گذرد، همه با هم برادر باشند، همه با هم رفیق باشند، و همه با هم دست به هم بدهند. (صحیفه امام؛ ج6، ص 223)

مقام معظم رهبری:

دشمن از یک چیزهایی عصبانی می شود؛ ما باید حواسمان باشد. دشمن از وحدت ملی ما ناراضی است؛ می خواهد این وحدت ملی را از بین ببرد. از اینکه مردم پشتیبان حکومت باشند، نارحت­اند. آنها می خواهند التهاب سیاسی در این کشور باشد؛ آنها می خواهند آرامش و استقرار سیاسی در کشور نباشد. (سخنرانی 15/5/1383)

مقام معظم رهبری:

 سهم مهلک برای ملت­ها و تمدن­ها و انقلاب­ها است . اگر بهترین ملت ها دچار اختلاف و دو دستگی شوند، همۀ نیروی حیاتی خودشان نه تنها از بین می رود بلکه در جهت ویرانی کشور به کار می افتد. (ایران، دیروز، امروز، فردا، ص 334)

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها