محیا
باغبان افسران جنگ نرم

قابل توجه منادیان انتخابات آزاد

پرفسور سیمپسون (استاد دانشگاه آمریکا):

ایران از معدود کشورهای خاورمیانه است که تمام مقامات سیاسی آن با آراء مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می شوند. اما بوش مقامات این کشور را غیر منتخب می­خواند و جالب آنکه بهترین دوستان منطقه­ای آمریکا در میان بزرگ­ترین دیکتاتورها و مستبدان خاورمیانه قرار دارند. (آمریکا دنیا را به کدام سو می­برد، بنیاد فرهنگی پژوهشی غرب شناسی، ص91)

 سعدی: دشمن چون از هر حیلتی باز ماند، سلسله دوستی بجنباند تا به‌ دوستی کارها کند که در دشمنی نتواند.

تیمرمن رئیس میز ایران در وزارت خارجه آمریکا:

«برقراری روابط [ایران و آمریکا] به معنای ختم انقلاب است. زمانی که ستون مبارزه با آمریکا فرو بریزد، کل انقلاب فرو خواهد ریخت. (ایران، دیروز، امروز، فردا، ص 320)»

(مطالب بیشتر در ادامه مطلب)

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, :: :: نويسنده : باغبان

وقتی لندن نشین هم به سلامت اقتصادی رهبر و خانواده­ اش گواهی می­ دهد

مهاجرانی: خود من که از آغاز انقلاب در مجلس بودم، در دولت بودم، آیت ا... خامنه­ ای رو می شناسم به عنوان منتقد ایشون اقرار می­ کنم که یک نقطه­ ی خاکستری حتی نه تاریک در زندگی اقتصادی ایشون و خاندانش نمی شه پیدا کرد.

کلیپ این سخنرانی را از اینجا دانلود کنید.

 

یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: :: نويسنده : باغبان

 

شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, :: :: نويسنده : باغبان

برای مشاهده اندازه واقعی تصویر اینجا کلید کنید.

جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: :: نويسنده : باغبان

جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: :: نويسنده : باغبان

نا واقع گرایی

یکی از مهم ترین مبانی اندیشه ای غرب جدید غیر واقع گرایی است. که عامل بسیاری از تصمیمات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آنان است.
برای نمونه در هنر معتقد هستند چون یک گل از نظر شما ممکن است زیبا به نظر برسد و از نظر فرد دیگری زشت بنابراین ما نمی توانیم بگوییم گل ها به طور مطلق زیبا هستند .یا در عرصه ارزش های معرفتی ما نمی توانیم بگوییم به طور مطلق حجاب، عفاف، صداقت و...


ادامه مطلب ...
جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: :: نويسنده : باغبان

دلایل دشمنی غرب با ایران

دلیل دشمنی کشورهای غربی با ایران چیست ؟به چه دلیل در مجلس کشوری مانند آمریکا سالانه بوجه ای هنگفتی جهت مبارزه وجنگ علیه ایران تعیین می شود؟ 

وچرا جورج شولتز استراتژیست معروف غربی که در سال های 1980 تا1988 وزیر امور خارجه کشور آمریکا در دولت ریگان بود می گوید: (انقلاب اسلامی خطرناک ترین دشمن مشترک تمدن غرب در سراسر تاریخ آن است.)

یا در جای دیگر ریچارد نیکسون که در سال های 1968 تا 1974 رئیس جمهور آمریکا بود می گوید: (اسلام خمینی و بنیاد گرایی اسلامی برای ما خطرناک تراز تهدید کمونیسم و شوروی است.)

(مطالب بیشتر در ادامه مطلب)



ادامه مطلب ...
جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: :: نويسنده : باغبان
متن پروتکل­های سران صهیونیسم
پروتکل 1
خواه دولت ها در اثر ضعف داخلی متلاشی شوند و خواه بر اثر چیرگی دشمنان خارجی از بین بروند، سرانجام زیر نظر نفوذ ما قرار خواهند گرفت، زیرا سرمایه که به مثابه ریسمان محکمی است، در دست ماست.
میان سیاست و اخلاق هیچ گونه رابطه ای نیست و اگر گام در وادی سیاست بگذارند، باید هم نیرنگ باز باشند و هم بتوانند دیگران را متقاعد کنند. به اعتقاد ما، حق، یعنی اعمال زور...
(مطالب بیشتر در ادامه مطلب)


ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
پيوندها