اقتصادی
محیا
باغبان افسران جنگ نرم
جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: :: نويسنده : باغبان

 اقتصادی

داماتو (سناتور آمریکا):

باید کاری کنیم که زندگی برای ایرانیان مصیبت بار شود. هدف تحریم، تغییر سیاست جاری ایران نیست، بلکه هدف صدمه زدن به مردم ایران است. (ایران و آمریکا، حسن واعظی ، ص 137)

سرگور اوزلی (سفیر اسبق انگلیس در ایران):

باید ایران در ناتوانی و وحشی گری بماند. (ایران؛ دیروز ، امروز، فردا، محسن نصری ص 169)

الگور (معاون رئیس جمهور آمریکا):

دولت آمریکا به تلاش خور برای قطع همکاری­های فناوریک سایر کشورهای صنعتی با ایران ادامه خواهد داد؛ زیرا واشنگتن در عدم دستیابی مردم ایران به فن آوری های پیشرفته مصمم است. (ایران و آمریکا، حسن واعظی ، ص 14)

برژینسکی:

اعمال تحریم ها به قصد افزایش ابزار سلطۀ ما در مقابله با ایران بود. (ایران؛ دیروز ، امروز، فردا، محسن نصری ص 313)

کلینتون (رئیس جمهور اسبق آمریکا):

ما از تمامی دوستانمان در جهان می خواهیم که از داشتن مناسبات اقتصادی با ایران اجتناب کنند. (ایران و آمریکا، حسن واعظی ، ص 125)

پرابرت پلیترو (معاون وزیر خارجه آمریکا):

آمریکا مصمم است از تمامی امکانات و ابزارهایی که در اختیار دارد، برای تضعیف توانایی های مالی و اقتصادی ایران استفاده نماید. (ایران و آمریکا، حسن واعظی ، ص 125)

ادموند ماسکی (وزیر خارجه آمریکا) در تبین سیاست آمریکا در برابر ایران می گوید:

تلاش برای اضمحلال و از هم گسیختگی داخلی، کشاندن اقتصاد رو به نابودی و نیز تهاجم و حمله به مرزها. (ایران؛ دیروز ، امروز، فردا، محسن نصری ص 206)

  رمزی کلارک (وزیر دادگستری سابق آمریکا) :

هستۀ سیاست خارجی ما این بوده است که مانع خودکفایی و استقلال دولت­ها و مردم در زمینه مواد غذایی شویم . کشوری که نتواند برای مردم غذا تولید کند، هرگز مستقل و آزاد نخواهد بود. ایران نمونۀ خوبی در این مورد است. (ایران؛ دیروز ، امروز، فردا، محسن نصری ص 95)

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز:

فوری ترین چالش فراروی واشنگتن ، یافتن راهی برای توقف روند افزایش قدرت ایران است. (ایران؛ دیروز ، امروز، فردا، محسن نصری ص 253)

رادیو آمریکا به نقل از روزنامه شیکاگوتریبون:

شاید تا به حال در هیچ دوره­ای از سالهای اخیر برنامه ریزان سیاسی آمریکا با چنین وضعیتی روبه­رو نشده بودند که کشوری در مقابل نفود سیاسی، نظامی و اقتصادی آمریکا مصونیت داشته باشد. (ایران؛ دیروز ، امروز، فردا، محسن نصری ص 265)

امام خمینی (ره):

شما در حال جنگید الآن. یک جنگی است که جنگ اقتصادی است ... اگر ما در هجوم هم واقع شدیم ... این وظیفه شرعی است که ما باید خودمان را نجات بدهیم......

امام خمینی (ره):

با صبر و تحمل انقلابی به پیش، تا گسترش عدل الهی و اسلام عزیز . (پیام امام خمینی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 22/11/60)

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها