دشمن شناسی
محیا
باغبان افسران جنگ نرم
جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: :: نويسنده : باغبان

دشمن شناسی

ادموند ماسکی (وزیر خارجه آمریکا) در تبین سیاست آمریکا در برابر ایران می گوید:

تلاش برای اضمحلال و از هم گسیختگی داخلی، کشاندن اقتصاد رو به نابودی و نیز تهاجم و حمله به مرزها. (ایران؛ دیروز ، امروز، فردا، محسن نصری ص 206)

والتر راتنو (که به احتمال زیاد یکی از رهبران و دانشوران صهیونیسم است):

زعمای صهیونیسم که سیصد نفرند و همگی یکدیگر را می شناسند، سرنوشت اروپا را تعیین می کنند. (پیشین، صفاتاج، ص 606)

بنیامین دیزرائیلی (که نام حقیقی­اش بنامین اسراییلی است و توسط صهیونیست ها غسل تعمید داده شده است):

دنیا به دست شخصیت هایی اداره می شود که در پشت پرده دست اندرکارند و همه­ی این شخصیت ها صهیونیست هستند. (پیشین، صفاتاج، ص 606)

اندیشه برتری طلبی صهیونیسم که برای هیچ قومی حق حاکمیت نمی شناسد، مگر این که تحت سلطه­ی آنان قرار گیرد در همین رابطه در پروتکل 15 آمده:

برای رسیدن به هدف­های مهم، باید از هر وسیله­ای استفاده نمود و قربانیان فراوانی را برای رسیدن به هدفها فدا کرد. |(دسیسه­های شیطانی، مجید صفاتاج، ص 36)

کن تیمرمن (مسئول میز ایران در وزارت خارجه آمریکا):

برقراری روابط[ایران و آمریکا] به معنای ختم انقلاب است. زمانی که ستون مبارزه با آمریکا فروبریزد، کل انقلاب فروخواهد ریخت. (ایران؛ دیروز ، امروز، فردا، محسن نصری ص 320)

  پروتکل  شماره 3:

در میان توده مردم، حسد، نفرت و زیاده خواهی ایجاد می کنیم، تا از خشم مردم استفاده کرده و همه­ی موانعی را که بر سرراهمان قرار دارند، با دست­های آن­ها ریشه کن سازیم. (دسیسه­های شیطانی، مجید صفاتاج، ص 39)

پروتکل شماره 3:

وجود بحران اقتصادی، نفرت غیر صهیونیست ها را افزایش می دهد و صنعت را دچار رکود می سازد. در این هنگام، ما می­توانیم با بهره گیری از عملیات مخفیانه و نیز به یاری طلا که قبلا آن را به دست آورده ایم، آتش بحران اقتصادی را شعله­ورتر سازیم و کارگران را در سراسر اروپا به خیابان­ها بریزیم. توده­ی مردم، به سبب نا آگاهیشان و نیز به سبب وجود بذری که ما در همان آغاز کودکی در ذهنشان کاشته­ایم، آماده می گردند تا خون کار فرمایان را بریزند و اموال آنها را به غارت ببرند. ما در این حادثه به خوبی آگاهیم و می توانیم به موقع برای حفظ خویش تدابیری بیندیشم. (دسیسه­های شیطانی، مجید صفاتاج، ص 40)

خاخام  یهودیان پراگ به نام راشورون:

اگر طلا نخستین ابزار ما در سیطره و حکومت بر جهان است، بی­تردید مطبوعات و روزنامه­نگاری دومین ابزار ما خواهد بود. (دسیسه­های شیطانی، مجید صفاتاج، ص 44)

پروتکل سران صهیونیست:

برای تسلط یافتن بر افکار عمومی، نخست باید آن رامغشوش ساخت. (دسیسه­های شیطانی، مجید صفاتاج، ص 53)

پروتکل 10:

قوای همه را با ترویج اختلاف ، دشمنی، کینه­ی خانوادگی، قحطی، بیماری و کمبود چنان فرسوده می سازیم که غیر یهود هیچ گریزگاهی جز توسل به ثروت و قدرت ما پیش روی خود نیابد. (دسیسه­های شیطانی، مجید صفاتاج، ص 62)

رابینوفتیش (حاخام یهودیان):

شما حمله تبلیغاتی را در سال 1930 و موفقیتی که از این را ه به دست آوردیم به خاطر بیاورید. این جریان اولین نتیجه­ای بود که روحیه­ی دشمنی بین آمریکا و آلمان را برانگیخت و در پی این حمله بود که جنگ جهانی دوم آغاز شد. نظیر چنین حمله­ای را در تمام دنیا آغاز کرده­ایم، و در مدت پنج سال، به اهداف و برنامه های خود خواهیم رسید، و جنگ جهانی سوم را وحشیانه تر از سایر جنگ­ها به را خواهیم انداخت. (دسیسه­های شیطانی، مجید صفاتاج، ص 76)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها